Risky Business
Stephanie makes a life-changing decision. Lisa meets her Nigerian fiance. Ed worries Rose won't feel a connection. Darcey makes a shocking discovery. Geoffrey's first day in Russia is off to a bumpy start. Yolanda has concerns about Williams social media.