Love Can't Wait
Ed, Avery, Geoffrey, Lisa, Stephanie, Yolanda and David are on a mission to meet their overseas soulmates in person for the very first time. Nothing can stop them from seeing if their dreams of love can become reality, and Darcey returns for some answers.