Sonic the Hedgehog 2
After settling in Green Hills, Sonic discovers that Dr. Robotnik is searching for an emerald that has the power to destroy civilizations.
After settling in Green Hills, Sonic discovers that Dr. Robotnik is searching for an emerald that has the power to destroy civilizations. Sonic teams up with Tails to find the emerald before it falls into the wrong hands.