Juf Braaksel en de Magische Ring
Lotte and Thijs have a sweet teacher, miss Evi. But then, the awful Miss Brakel becomes their principal, and she introduces stupid and strict rules.
Lotte and Thijs have a sweet teacher, miss Evi. But then, the awful Miss Brakel becomes their new principal, and she introduces stupid and strict rules. So, the class nicknames her "Miss Braaksel" and thinks up a plan to get rid of her.