100% Coco
13-year-old Coco loves fashion and has her own eccentric style. She dreams of becoming a famous style icon.
13-year-old Coco loves fashion and has her own eccentric style. She dreams of becoming a famous style icon. She keeps an anonymous and successful fashion vlog as 'Style Tiger'. Can she become a famous style icon?