Misfit
A teenager returns to the Netherlands and has to get used to school. She was popular in America, but in the Netherlands she is labeled an "outsider."
A teenager returns to the Netherlands after years away and has to get used to life at school. She was popular in America, but in the Netherlands she is labeled an "outsider" by the three most popular girls.