Wild Cats of Africa
Di dataran luas sub-Sahara Afrika, perjuangan untuk bertahan hidup tidak pernah berhenti. Tempat tinggal lebih daripada 1,000 spesies mamalia. Ketahui cara cheetah, harimau bintang dan singa menjadi pemangsa puncak yang paling menakutkan di planet ini.