Murderer in the Ranks
Apabila seorang lelaki muda hilang, siasatan 20 tahun itu mendedahkan dua mayat dan pembohongan besar. Penyiasat mendapati bahawa pembunuh yang sukar ditangkap itu menyembunyikan keinginan yang tak dapat dipuaskan dan buat jenayah lebih daripada membunuh.