Enemy Inside the Gate
Tahun 2007, teman lelaki Marilou Johnson si jutawan, Roger Blanchard, melaporkan dia hilang. Polis tiada banyak petunjuk untuk meneruskan pencarian ibu kepada tiga anak itu, sehingga seorang saksi yang tak dijangka tampil, mendedahkan rangkaian penipuan.