Cool to Be Felt
Siri dengan 13 kisah pendek berdasarkan The Amazing World of Gumball ini berkisar tentang pengembaraan Gumball dan Darwin dalam dunia boneka serta Grady, Frank dan Howdy yang mencari aktiviti sementara menunggu tuan mereka.