The Dinner Party
Stefan memberitahu Elena tentang sejarah gelapnya. Damon mengaturkan majlis makan malam bersama Jenna, Alaric dan Andie (DAWN OLIVIERI) untuk memerangkap Elijah (DANIEL GILLIES).