Lost World of Sumerian Kings
Kota legenda Kish, Iraq, terletak di tempat lahirnya tamadun manusia dan tempat asal beberapa raja pertama di dunia; dengan teknologi canggih, pakar menyiasat rahsia kota yang lenyap ini untuk mendedahkan asal usul kerabat diraja yang misteri.