Be Afraid, But Do It Anyway
Elaine buntu lepas pelaburnya tarik diri. Monique dapat kerja sampingan di sebuah perniagaan Tacoma yang ikonik dengan gaji yang besar. Grant bergelut untuk promosikan syarikat pemasarannya.