The Manifesto
Elaine dapat rakan kongsi berharga, tapi masalah kerjasama pasukannya akan jejaskan pelancarannya. Grant keluarkan manifesto untuk bawa syarikatnya ke arah baru dan mulakan kerja penghasilan. Monique bangkit dengan taktik pemasaran baru.