Vadim bekerja sebagai perisik tersembunyi untuk membuktikan dia mampu berdikari dan menjalinkan hubungan dengan rakan sekerjanya, Marina. Bakatnya segera dikesan dan FSB memaksanya bekerja dalam projek senjata siber. Kesetiaannya kemudian diuji.