Pada hari pertama bekerja seorang pelatih di GCHQ, kebetulan berlaku serangan siber yang besar di UK. Bagi meraih kepercayaan orang atasan, dia menganalisis kod hasad itu tanpa kebenaran dan menemui ancaman lebih besar yang tidak disedari orang lain.