Three Years Ago
Tze-Wei menjalankan tugas mengawasi Chi-Hsiao dan mengenal pasti penjenayah dikehendaki yang menahannya tiga tahun yang lalu. Jiran Nicole, Ching-Yao, menemui mayat ketika menjadi tuan rumah.