Secret Love
Tze-Wei diculik oleh Ta-Dong dan secara tidak disangka, pelariannya menyebabkan dia menjadi suspek pembunuhan. Sementara itu, Chi-Hsiao menegaskan untuk membantu Tze-Wei, tidak menyedari masa lampau mereka yang kusut.