The Good, the Bad and the Randomizer
Ini adalah perlawanan pusingan pertama empat terakhir ketika Guy Fieri menyambut bintang rock dunia masakan, pendatang baharu dan bintang TOC yang berpengalaman ke arena dapur. Cef dari Timur B yang menang akan cuba menjatuhkan juara TOC, Tiffani Faison.