Time for Battle
Guy Fieri mengumpulkan beberapa cef terhebat di dunia untuk kejohanan masakan penyingkiran tunggal yang sengit. Emosi meningkat apabila cef berjuang untuk kekal dalam pertandingan, dan kejutan berlaku di dalam dan di luar arena.