Lena Waithe mengejutkan para cef dengan cabaran untuk membuat versi terbaik hidangan Kentucky, Hot Brown. Kemudian, cef Nancy Silverton membawa rakan terkenal, penjual daging Dario Cecchini, untuk melapah seekor lembu.