Richard Blais dan Brooke Williamson memeriahkan suasana dengan cabaran Quickfire bertemakan gajah putih. Eric Ripert menjamu selera bersama mereka, tetapi Padma mengingatkan bahawa mereka terlepas persembahan 13 pencuci mulut.