Gelak Tawa Keluarga
An alien fools, scares, harasses, terrifies and upsets Tom. Tom is the assistant to Van Helsing, and Tom uses Van Helsing's weaponry to chase Jerry at a monster convention. Tom and Jerry go over a waterfall into a forest.