Gelak Tawa Keluarga
With Tom on his heels, Jerry struggles to protect a baby penguin. In his attempts to nab Jerry, Tom crashes Jerry's water park animal show and becomes part of the act. Tom chases Jerry through the most treacherous regions of Africa.