It Came From the Woods and The Lakehouse
Sepasang adik-beradik tidak sengaja membawa skinwalker ke rumah mereka di Illinois. Seorang bekas pegawai polis dimasukkan ke hospital selepas dia dan anaknya menyiasat sebuah rumah tasik terbiar di Texas.