Seorang lelaki Georgia berjuang untuk menyelamatkan rumahnya daripada sekumpulan Bigfoots yang memusnah. Sebuah keluarga ketakutan apabila seekor serigala jadian mengganggu rombongan perkhemahan mereka di semenanjung atas Michigan.