The Girl Next Door
Dean berang apabila Sam menghilang untuk menjejaki petunjuk kes yang serupa dengan kes yang Sam pernah selesaikan ketika kecil. Rupa-rupanya raksasa itu adalah syaitan sama yang Sam jumpa bertahun-tahun yang lalu.