The Slice Girls
Sam dan Dean menentang pahlawan-pahlawan Amazon yang seakan-akan Wonder Woman tapi lebih jahat. Hubungan seks semalam Dean dengan salah seorang pahlawan mungkin membawa akibat yang serius!