Croatoan
Sam mendapat bayangan yang Dean menembak seorang lelaki yang tidak berdaya. Mereka pergi ke bandar River Grove dan mendapati penduduk bandar itu telah dirasuk oleh virus yang menjadikan mereka ganas.