Born Under a Bad Sign
Selepas menerima panggilan panik daripada Sam yang telah hilang selama lebih seminggu, Dean bergegas mendapatkan adiknya. Dia mendapati Sam berlumuran darah tetapi tidak dapat mengingati apa-apa yang berlaku.