Bong-soon ialah seorang gadis kecil dan menarik yang lahir dalam keturunan wanita kuat, dan dia mewarisi kekuatan yang luar biasa. Dia perlu berhati-hati supaya tidak menarik perhatian dan kuasanya akan hilang jika digunakan demi kepentingan diri sendiri.