Lihat usahawan India membuat wang dengan cepat tika demam perkahwinan berlaku di kota yang tak tidur. Dari kawasan setinggan terbesar hingga parti pantai pinggir laut hingga acara termegah di Hotel Taj Mahal Palace, kerubut sedang berlangsung.