Maravanthuruthu
Spancer meluaskan makna 'jalan' apabila dia mengunjungi Maravanthuruthu, sebuah kampung indah di Kerala yang telah mengalami transformasi besar-besaran sehingga menjadi contoh unggul bagi kelestarian.