Biryani Lovers, Please Stand Up!
Apa jadi apabila pelawak Indori dan Cef Goa di dapur panas? Seorang boleh kehilangan jari, seorang lagi boleh hilang akal. Adakah Cef Rahul akan membantu Zakir bersinar atau adakah berianinya akan hangus?