The Jalebi Rap
Pernah Badshah, sentiasa Badshah, dan dia membuktikannya dengan memutarkan spatula pada rentak Dilli ka Khana dengan sentuhan moden. Adakah makanannya akan bernilai sejuta hit, atau adakah ia akan menjadi bungkus untuknya di dapur?!