Everything Old is New Again
Pasangan bertunang ini mahu gantikan apartmen sempit mereka kepada rumah dengan tanah luas untuk dinikmati bersama anjing mereka. Davina dan Kristin ditugaskan untuk ubah suai rumah lama dengan gabungan ciri moden dan lama.