The Art of the House Search
Berdasarkan keindahan Lembah Hudson, seorang artis dan tunangnya ingin berpindah ke rumah yang lebih luas dengan ruang studio. Davina dan Kristin membuat pilihan reka bentuk yang berani untuk menjadikan rumah baharu mereka sebagai karya seni.