Selepas tahu Ju-yeong terlibat dalam kematian Hye-na daripada Seo-jin, Jun-sang menyergah Ju-yeong dengan melulu. Ye-seo teragak-agak nak minta bantuan Ju-yeong tak seperti dulu, dan bergelut dengan perasaan serba salah.