Seo-jin keliru dengan cadangan Ju-yeong untuk bawa Hye-na ke rumahnya. Ye-seo menolak cadangan itu sekeras-kerasnya. Sesi pleno Sky Castle diadakan untuk tolak komposisi novel Su-im, dan Su-im diserang oleh semua orang.