The Labors of Life
Apabila sekolah mula dibuka, Janelle mencabar Kody supaya keadaan kembali normal. Kemudian, Christine pergi ke St. George, Utah, untuk bersama Mykelti semasa dia bersalin dan Meri mengalami kehilangan yang dahsyat.