Life After Polygamy
Christine dan Kody ada pertempuran terakhir tentang peniup salji dalam perjalanan keluar dari pintu untuk berpindah ke Utah. Apabila jualan rumah Christine gagal, Kody mahu Janelle belinya, sangat kecewa.