Spicy Stock '67 Nova
Nova 1967 telah tersadai selepas pemiliknya meninggalkan projek itu sejak enam tahun dulu. Shorty dan pasukannya mengembalikan Nova ini menjadi mesin jalanan yang ganas dengan rupa asal, berserta motor, transmisi, dalaman dan cat baru.