White Lightning Cutlass
Cutlass 1971 mula menunjukkan usianya, dengan beberapa gaya yang seeloknya ditinggalkan pada tahun 70-an. Shorty dan pasukan menukar enjinya kepada 5.3 LS yang dibina semula, ditambah cat, dalaman, rim dan tayar baru.