Leadership
Dengan lebih banyak kehidupan baru yang muncul, ia adalah masa yang berbahaya untuk dilahirkan ke dunia ini. Musuh lama menimbulkan masalah lagi kepada singa dan babun, manakala dubuk terus mengganggu ketenteraman serigala dan anak harimau bintang.