Rancangan untuk dapatkan pengakuan Zacheus gagal dan Jay dipecat. Dia enggan meneruskan siasatan dan Charley mahu bertindak sendiri. Kebencian Jay terhadap diri sendiri memuncak dan dia bertemu Sebatian Cilantro, seorang pakar bantu diri.