Jay dapatkan kerja baru untuk Zacheus Lee, manakala Charley menyiasat perniagaan tidak jujur jutawan daging itu. Jay berjaya dapatkan urus niaga pertamanya untuk Zacheus dan belajar bahawa perniagaan lebih rumit daripada apa yang dia jangkakan.