Selena + Eric
Selena Gomez menyambut tahun baru dengan bantuan Cef Eric Adjepong, yang membawakan sentuhan eklektiknya ke jamuan tengah hari Tahun Baru. Kemahiran Selena diuji semasa menyediakan Udang dan Grit Pisang, Benedict Kekapis, Tiram Kusshi dan Puding Malva.