Selena + Michael
Ia adalah malam Krismas bertemakan surf and turf dan Michael Symon menyertai Selena Gomez di dapur. Mereka menghidangkan menu Stik yang Diasap dan Diselar Terbalik serta Udang Kara mewah dengan Pasta Buatan Sendiri serta Salad Escarole.