Three's a Crowd, but Four ...
Chara, Patrick dan Noble mengemudi hubungan selepas Noble berpindah. Kenya, Carl dan Tiger memburu rumah yang lebih besar. Dustin memberi nasihat kepada Vinson untuk isu cemburunya terhadap Kim.