It's Raining Men
Elisa dan Mike mengejar berbilang pasangan tapi masih perlu memikirkan peraturan. Kenya mencari suami ketiga tapi pertama kali memerlukan suami nombor 2, Tiger, keluar dari bilik tidur mereka. Kim cuba menyelesaikan masalah dengan pasangannya Vinson.